Lahenduste otsimine

Klienditugi

Ühishange

Antud teenuste prototüüp B2B on üks intellektuaalselt mahukamaid. Sellesse kuulub suur hulk meie poolt loodud ja koos partneritega tegutsevaid teabeplatvorme, mis hõlmavad meie ettevõtte ette seatud ülesandeid ja võimaldavad lahendada küsimusi, mis on seotud info esmase analüüsiga ja lahenduste otsimisega. Selleks võivad olla nii keerukad teadusülesanded, konkreetsed probleemid, nagu investeerimiskulla optimaalse vahendaja variandi leidmine, optimaalse variandi leidmine rahaliste vahendite läbipaistvaks ja garanteeritud investeerimiseks, praktiliselt mis tahes soovitud toodete, kaupade, seadmete, teenuste, reiside hankimine koos lennupiletitega, ekskursioonid, kohaliku transporditeenuse, logistika, transpordiga jms.




Meie lahendused – teie hingerahu.

Meie klienditugi hoolitseb selle eest, et meie ettevõte või tema allüksus või ettevõtte partner saab osta ja müüa tellitud vajalikku kaupa, pakkudes äriklientidele – tellijatele, vahendajatele ja muudele huvitatud ettevõtetele- korrektset vahendusteenust. Nii ostetakse ja müüakse meie vahendusel mitmesuguseid kaupu või teenuseid, mille abil teised ettevõtted, meie klientide ja nende klientide partnerid, teevad oma äri B2C turul hõlpsalt, läbipaistvalt ja kasumlikult. Meie klienditugi võtab tellimuse alati hoolikalt vastu, jälgib kogu tellimuse täitmise protsessi, pakub meie klientidele nende partnertele ja tellijatele kasumlikke investeerimisvorme, optimaalseid logistilisi lahendusi ja transporditeenuseid.





Meie tugi – teie usaldus.

В2В ees seisvate ülesannete lahendamiseks kasutame me positiivset tähelepanu äratamist ning kasutame laialdaselt ühishanke metoodikat :
- “kollektiivse mõtlemise” kasutamine tellija poolt seatud ülesannete lahendamiseks. Kui on vaja kaasata varem nimetatud rahalised vahendid, võetakse kasutusele ühishanked. Süsteem В2В on keskus, mis kujutab endast suurt innovaatilist toodete ja teenuste elektroonilist või virtuaalset turgu, kus kõik selles kauplemises osalejad on suunatud ausale ja pikaajalisele koostööle.
Kauplemine laiapõhjalistel kauplemisplatvormidel hõlmab antud juhul ka Tellija kaubanduse korraldamist ning B2B süsteem tutvustab seda kõigile teistele organiseerimisprotsessis osalejatele. Tarnijal on tulevikus võimalus iseseisvalt leida teda huvitavad pakkumised või teatada oma toodete ja teenuste müügist, ning aitab kontrollida tema ostu-müügi protsessi rentaablust.

Ühishange

     

Oksjon

E-kaubandus

Faktooring- ja StartUp

Oksjoni väljatöötamiseks ja meie poolt läbi viimiseks tuleb kasutada elektroonilist klientide kommunikatsioonisüsteemi CRM e Customer Relationship Management – rakendustarkvara, mis on mõeldud tellijate või kliendisuhtluse strateegiate automatiseerimiseks. See suurendab oluliselt meie klientide, partnerite ja tellijate ostu- ja müügimahtu...

Oksjon

Meie ettevõte arendab paralleelselt ka oma isiklikku kauplemisplatvormi mõistes, et see on selline majandussfäär, milles sisalduvad kõikvõimalikud kaubandustehingud, mis lähitulevikus hakkavad elektrooniliselt turult välja tõrjuma traditsioonilisi kaubandus- ja vahendustehinguid. Finantstehingutega tegelevad ainult pangad, kellel on selleks vajalikud tegevusload ja maksesüsteemid...

E-kaubandus

Faktooring- ja StartUp – see on meie mehhanism kasutada laiade masside finantseerimisse kaasamist eesmärgiga realiseerida tellija toode ja vajaduse korral osutada tellijale abi tema äritegevuse toetamisel jms. Kasutame sponsorite tasustamiseks 3 StartUp mudelit...

 

 

Faktooring- ja StartUp

Soovitused

“Soovitame pöörduda teil meie meeskonna poole, et optimeerida toodete ja teenuste hankimist.” “Meie spetsialistid kasutavad kõige innovaatilisemaid lahendusi, et pakkuda klientidele parimal tasemel teenuseid.” “Räägime üksteisega, mitte üksteisest”
Reet Vaarend
juhatuse liige
Maria Dmitrieva
juhatuse liige
Valentina Malienko
juhatuse liige

 

 

Soovite rohkem teada?

 

Hea klient, antud sait sellel on näidatud vaid meie tegevuse aspektid peamised administratiivsed IT-tooted. Toimub oksjoni, E-kaubandus põhimõtete väljatöötamine IT-spetsialistide poolt, ajutiselt pakutakse antud teenuseid-ja muude kommunikatsioonivahendite kaudu: Email: info@elsem.ee

  • *NB! Elsem Grupp OÜ vastutab täielikult oma IT-platvormi korrektse toimimise eest ega vastuta Investorite ees nende investeeringute eest. Investorid peavad kõik võimalikud riskid iseseisvalt läbi rääkima otse kliendi - müüja ja/või ostjaga!
  • *NB! Investeerimisel ei osuta Elsem Grupp OÜ oma platvormil eraisikutele teenuseid. Elsem Grupp OÜ ei paku oma platvormil litsentse vajavaid teenuseid!

Ostu-müügi platvormid

Meie ettevõte arendab paralleelselt ka oma isiklikku kauplemisplatvormi mõistes, et see on selline majandussfäär, milles sisalduvad kõikvõimalikud kaubandustehingud, mis lähitulevikus hakkavad elektrooniliselt turult välja tõrjuma traditsioonilisi kaubandus- ja vahendustehinguid.
Finantstehingutega tegelevad ainult pangad, kellel on selleks vajalikud tegevusload ja maksesüsteemid...

​E-kaubanduse hulka kuuluvad:

  • elektrooniline teabevahetus (Electroniс Data Interchange, EDI),
  • ​Elektroonilised rahaülekanded (Electronic Funds Transfer, EFT),
  • e-kaubandus ( e-trade),
  • elektronraha (e-cash),
  • e-turundus (e-marketing),
  • e-pangandus (e-banking),
  • e-kindlustus (e-insurance).

​Uue võimalusena pakume ostmiseks NFT-sid. Become a Partner!   

  

 

             А  

 

             B 

 

            

  • Oksjoni väljatöötamiseks ja meie poolt läbi viimiseks tuleb kasutada elektroonilist klientide kommunikatsioonisüsteemi CRM e Customer Relationship Management – rakendustarkvara, mis on mõeldud tellijate või kliendisuhtluse strateegiate automatiseerimiseks. See suurendab oluliselt meie klientide, partnerite ja tellijate ostu- ja müügimahtu.
  • Meie tiim koosneb eeskätt inimestest, kes on haaratud soovist müüa. Müüa palju. Müüa süsteemselt. Müüa kasumlikult.
  • Kasutame tervet kompleksi kõrgtehnoloogilisi müügijuhtimise lahendusi ning kasutame neid, mida klientidele soovitame, edukalt ka ise. Ei mingeid tühje teooriaid – ainult toimivad lahendused.
  • Oleme võtnud endale ülesandeks pakkuda oma klientidele veidi enam kui lubatud.
  • Tellimuse saamisel asume seda täitma ning kui selleks on vajadus, rakendatakse ainult neid variante, mis vastavad just kliendi ärimudelile. Sellega aitame ära hoida valest valikust tulenevaid vigu.
  • Oleme paljude maailmas tuntud brändide ametlikuks esindajaks. Tunneme paljusid erinevaid maksesüsteeme – see aitab tublisti kaasa.
  • Kaasame ühishanget kasutades ainult parimaid programmeerijaid, kellel on olemas vastavad tunnistused.
  • Teeme koostööd erineva suurusega ettevõtetega – alates mikroettevõtetest kuni suurte korporatsioonideni. Kasulikud lahendused on olemas kõigi jaoks. Keskmiselt kestavad meie projektid kohesest täitmisele pööramisest kuni 14 päeva või 4 kuuni, sõltuvalt püstitatud ülesande raskusest.
  • Teame, kuidas töötada töötajatega, kes pidurdavad teie ettevõtte arengut. Õpime ise palju uut ning jagame müügisfääri uusimaid lahendusi ka oma klientidega.

NB! Meie uued pakkumised luksusautodele Köenigsegg Jesko Attack ja Köenigsegg Jesko Absolut:

  3613 km/2245 m, April 2024 year. Start Price 4 000 000,00 EUR

  4008 km/2491 m, February 2024 year. Start Price 4 000 000,00 EUR

  1118 km/694 m, June 2025 year. Start Price 4 000 000,00 EUR

Juhend

  1. Minge veebilehele ja esitage oma avaldus:          
  2. Sisestage oma täisnimi, näiteks: Aivar Tamm
  3. Sisestage oma E-posti aadress
  4. Väljal Message kirjutage lühidalt:
    – mida soovite osta või müüa;
    – oma dokumendi number;
    – ja oma ID / registrikood (INN).
  5. Vajutage Submit – Teie taotlus võetakse meie süsteemis vastu.

Pärast seda võtab Teiega E-posti teel ühendust meie haldur, kes selgitab üksikasjalikult edasise tegevuskäigu Teie esitatud ülesande täitmiseks.

Täname Teid tähelepanu eest ja soovime imelist tuju!

Alati Teie teenistuses,
Elsem Grupp OÜ administratsioon.